Najbolj brane, zaželene, cenjene in nagrajene, kar pomeni učinkovite, so vsebine in mediji, ki imajo natančno razdelan vsebinski in oblikovni koncept. Kreativnost brez koncepta pomeni bore malo. Kljub visoki stopnji kreativnosti nastane ena velika nepovezana zmeda.
Ob nakupu, vam je posnetek na voljo 30 dni preko digitalnega dostopa.
Zakaj je potrebno razvijati lastne medije in kakšna je razlika med učinkovitimi in neučinkovitimi mediji?
Kaj je učinkovit koncept (za spletno stran, novičnik, družbena omrežja, revijo ali dogodek ...) in kako ga pripraviti?
Kaj se zgodi s konceptom, ko gre medij v produkcijo in izvedbo?
Kratek izsek iz predavanja.
Nujno je potrebno najti presek med tem, kaj vi želite sporočiti vašim bralcem, kupcem, poslušalcem, gledalcem, članom ... in tem, kaj njih dejansko zanima. Kako jim lahko z vašo vsebino pomagate vedeti več? Ta presek vam omogoči, da se lahko odločate in vrednotite pripravljeno vsebino. Ne preskočite vprašanj, na katere morate nujno poznati odgovor: s kom boste komunicirali; jih poznate dovolj dobro, da veste, kaj jih resnično zanima; kakšno vsebino jim boste ponudili, da bodo v vas prepoznali kredibilnega sogovornika (ponudnika izdelkov, storitev ali rešitev) in ne le še enega od mnogih, ki ne povedo nič novega ... Pomembna vprašanja, ki vodijo do pravega koncepta in nenazadnje tudi do vaših komunikacijskih ciljev!
Dogodek je namenjen vsem vodjem in zaposlenim v oddelkih za marketing ter za korporativno komuniciranje in odnose z javnostmi, ki že izdajajo katerikoli lasten medij ali o njem šele razmišljajo.
Ob nakupu, vam je posnetek na voljo 30 dni preko digitalnega dostopa.
Anja Garbajs, strateška direktorica naročnikov in specialistka za event management, ima dolgoletne izkušnje s področja vsebinskega marketinga, ki ga vpeljuje pri procesih inovativnega in kreativnega snovanja komunikacijskih projektov, medijev in orodij. Na področju širokega polja marketinga, odnosov z javnostmi in korporativnih dogodkov se je skupaj z ekipo podpisala pod veliko uspešnih in predvsem učinkovitih projektov, vrsto let pa je soustvarjala tudi POMP, mednarodno konferenco za vsebinski marketing. V svoji karieri je sodelovala z mnogimi uspešni podjetji kot so Porsche Slovenija, OMV, Krka, Deželna vlada avstrijske Koroške, Medis, Union Hoteli, Bosch, Coca-Cola, Pisarna Evropskega parlamenta, Koželj in drugimi.
Nenad Senić je kreator in urednik medijev v agenciji za vsebinski marketing PM, poslovni mediji. Britansko združenje ga je lani že drugič nominiralo za urednika leta za prenovo in urednikovanje revije Ljubljana Mestne občine Ljubljana (prvič so ga za urednika leta nominirali leta 2019 za urednikovanje revije Preprosto Lidla Slovenije). Ustvaril in uredil je številne mednarodno nagrajene revije za stranke in druge digitalne medije. O vsebinskem marketingu in tisku je večkrat predaval v ZDA, Avstraliji, na Poljskem, v Turčiji in Srbiji. Bil je tudi član žirij za nagrade na področju vsebinskega marketinga, odnosov z javnostmi in oglaševanja v ZDA, Združenem kraljestvu in Sloveniji.
Celotni webinar je predaval Nenad Senić, Anja Garbajs je bila zaradi bolezni odsotna.
PM, poslovni mediji je sodobna marketinško-tehnološka agencija in je lahko vaš svetovalni ter izvedbeni partner za učinkovito digitalno preobrazbo in izjemne rešitve s področja marketinga, vsebinskega marketinga in strateškega komuniciranja. Učinkovito združujejo potencial novih tehnologij z razumevanjem moči vsebine. Dobro razumejo specifike negotovih gospodarskih okolij in pomagajo partnerjem, da svoj marketing in prodajo pravočasno in ustrezno pripravijo na prihajajoče poslovne izzive.
Kontakt: Petja Orehek Jerman / petja.orehek.jerman@gzs.si / 01 5898 480
© GZS 2022. Vse pravice pridržane.