Mag. Andreja Jernejčič je direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil z lastno blagovno znamko Andreja, ki deluje že več kot 10 let. Je tudi habilitirana kot predavateljica s področja komuniciranja, odnosov z javnostmi in medijev. Izobražuje s treningi in delavnicami v več kot 300 podjetjih tako iz Slovenije kot tudi tujine. Predava in vodi delavnice o komuniciranju, piaru, ustvarjanju osebnega piara, javnem nastopanju in odpravi treme, internem komuniciranju, pripravah zanimivih PowerPoint prezentacij, kriznem komuniciranju, organizaciji dogodkov doma in v tujini. Je avtorica štirih knjig, ena od njih pa je izšla tudi v angleškem jeziku.
O dogodku
Kot posledica pandemije covida-19 in ruske agresije na Ukrajino se trg sooča z novim izzivom: izdelkov sploh ne morete dobaviti oz. so njihovi dobavni roki daljši. Če izdelke, pa četudi z zamudo, lahko dobavite, je cena pogosto bistveno višja. Vaše stranke in kupci so zato nejevoljni, tudi jezni in se soočate z nevarnostjo, da jih izgubite - kljub temu da ste prej desetletja z njimi dobro delovali. Kako to rešiti?
- Kako komunicirati v težki ali nepredvidljivi situaciji?
- Kako sporočiti neprijetne novice ali odpovedi nečesa?
- Kako sporočiti zamude pri nabavi ali dostavi naročenih – izdelkov ali storitev … da ne ujezite ali zgubite kupca?
- Kaj storite, če se stranka razjezi?
- Rešitev, ki zagotavlja uspeh, je pravilna komunikacija s primerno izbiro besed in ustreznim načinom govora.
- Katere besede so to? Kako reagirati? Kaj reči?
- In ključno: Kako uspeti obdržati stranko?
Ob nakupu, vam je posnetek na voljo 30 dni preko digitalnega dostopa.
Kontakt: Petja Orehek Jerman / petja.orehek.jerman@gzs.si / 01 5898 480
© GZS 2022. Vse pravice pridržane.