Kako zastaviti e-mail marketing za podjetje?

Peter Mesarec

39,0069,00 brez DDV

Z nakupom, vam je posnetek na voljo 30 dni.

E-mail marketing je kanal marketinga, ki ga ne opevamo na socialnih omrežjih in ga agencije ne promovirajo, je pa pogosto najcenejši in najbolj učinkovit kanal za promocijo na spletu.

Na tem predavanju se boste naučili vse o tem, kje dobiti bazo e-mail naslovov, komu in kdaj pošiljati e-mail sporočila ter najpomembneje – kaj naj bo vsebina vaših e-mail sporočil.

Dodatne informacije

Petja Orehek Jerman
petja.orehek.jerman@gzs.si
01 5898 480

Vsebina webinarja

E-mail marketing prepogosto obsega le pošiljanje »newsletterja« enkrat na mesec, s čimer izgubljamo prihodke, ki bi jih lahko dobili od obstoječih naročnikov in še več od tistih, ki z nami še niso delili svojega e-mail naslova.

V tem predavanju bomo predstavili praktične primere, kako pristopimo k temu, da konstantno pridobivamo nove naslove in tako osvežujemo bazo e-mail naslovov in zagotavljamo stalen pritok novih kupcev.

Pogledali bomo nasvete o tem, kaj naj pošiljamo – tudi takrat, ko mislimo, da nimamo ničesar za povedati, in kako naj takšen e-mail izgleda.

Pogovarjali pa se bomo tudi o strategijah, s katerimi preprečujemo, da bi naša e-sporočila pristala v spam-u oziroma vsiljeni pošti.

Kaj se boste naučili?

Kako pridobivati naročnike na e-mail marketing

Kako vzdrževati bazo e-mail marketinga

Katere programe naj uporabljamo za e-mail marketing

Katera sporočila najbolje delujejo v e-mail marketingu

Kako uporabljati Chat GPT za pripravo vsebin

Komu je webinar namenjen

Webinar je namenjen marketing managerjem in vsem, ki so znotraj podjetja zadolženi za to, da preko e-mail marketinga privabijo nove kupce.

Peter Mesarec

seos.si

Strokovnjak spletnega marketinga, ki je marketing videl skozi oči agencije (Red Orbit), bil je in-house marketingar in vodil lastna podjetja. Tako govori tri različne jezike marketinga in razume prednosti in omejitve, s katerimi se srečujete pri delu.

Trenutno deluje kot marketinški svetovalec slovenskim podjetjem in podjetjem po svetu in jim pomaga optimizirati marketing in marketinške procese v podjetju.

Je član komisij, ki izbirajo najuspešnejše slovenske in tuje spletne projekte, kar mu omogoča dodatno razumevanje, kaj loči uspešne od neuspešnih spletnih nastopov.

Njegovega predavanja Chat GPT for SEO se je udeležilo že več kot 1.500 udeležencev in so ga ocenili s povprečno oceno 4,47.

error: Vsebina je zaščitena !!