Učinkovito upravljanje časa za boljše rezultate

Četrtek, 17. oktober

od 13.00 do 14.30 ure + dodatnih 30 minut za Q&A

Aleš Trunk, MBA

Z webinarjem Osebna organizacija in učinkovitost boste pridobili učinkovit in produktiven sistem za doseganje rezultatov, ki jih želite. Ustvarili boste pregled in kontrolo nad prioritetami, ki so potrebne za doseganje odličnih rezultatov. Naučili se boste, kaj je potrebno, da svoje resurse – čas in znanje – uporabite na najboljši način in si ustvarite učinkovit način za doseganje rezultatov v poklicnem in zasebnem življenju. 

Dodatne informacije

Petja Orehek Jerman
petja.orehek.jerman@gzs.si
01 5898 480

Partner dogodka

Vsebina webinarja

Z webinarjem Osebna organizacija in učinkovitost boste pridobili učinkovit in produktiven sistem za doseganje rezultatov, ki jih želite.

Ustvarili boste pregled in kontrolo nad prioritetami, ki so potrebne za doseganje odličnih rezultatov

Naučili se boste, kaj je potrebno, da svoje resurse – čas in znanje – uporabite na najboljši način in si ustvarite učinkovit način za doseganje rezultatov v poklicnem in zasebnem življenju. 

  • 3 področja za doseganje pregleda in kontrole
  • Navade razločevanja med prioritetami – ključna veščina uspešnega menedžerja
  • Upravljanje v času motenj in distrakcije tehnologije
  • Je umetna inteligenca dobra ali slaba za vašo učinkovitost?

Pridobili boste številne načine za oblikovanje uspešnih principov in metod menedžmenta ter delovnih navad, ki jih vsi potrebujemo za uspešno delo, vodenje timov ali oddelkov.

Prijava na webinar

Kotizacija

Člani GZS: 49,00 evrov (+DDV)
Nečlani GZS: 79,00€ evrov (+DDV).

V ceno je vštet tudi 24h ogled posnetka webinarja.

Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj dan pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 20,00 EUR + ddv.
Odjavo lahko pošljete na e-naslov petja.orehek.jerman@gzs.si.

Kaj se boste naučili?

Kako se osredotočiti na posamezna ključna področja rezultatov.

Kje in kako narediti izboljšave in s tem ponovno pridobiti nadzor nad svojim časom.

Učinkoviteje določiti prednostne naloge in načrtovati delo

Delovati proaktivno namesto reaktivno.

Po potrebi uspešno delegirati naloge.

Samozavestno in brez občutka krivde reči ne.

Postati bolj organizirani in pridobiti nadzor nad elektronsko pošto in drugo tehnologijo.

Pridobiti nadzor in vzpostaviti zdravo ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, s katerim boste zadovoljni.

Komu je webinar namenjen

Če imate težavo dohajati zahteve okolja, uravnotežiti vse obremenitve in če zanemarjate svoj osebni razvoj. Naše usposabljanje za upravljanje časa je idealno za vse, ki potrebujejo boljše vzpostavljanje ravnovesja med delovno obremenitvijo in potrebami po času.

Aleš Trunk, MBA

Claus Møller Consulting

Aleš Trunk, MBA, se ukvarja s strokovnim razvojem menedžmenta že od leta 2002 in sodeluje z upravami različnih podjetij pri njihovem organizacijskem razvoju, transformacijah in poslovni odličnosti.

Sodeloval je s tujimi svetovalnimi podjetji in šolami, Health Insurance Commission, Australia in Rochester Institute of Technology. Leta 2007 je ustanovil svetovalno organizacijo za razvoj menedžmenta IIHMD, ki se je združila s podjetjem Claus Møller Consulting.

Od leta 2009 sodeluje s pionirjem in mednarodnim avtorjem konceptov menedžementa Clausom Møllerjem ter razvija področja čustvene inteligence, kulture Employeeship, upravljanja kakovosti in nadaljuje delo na področju odličnosti organizacij v mednarodnem okolju. Strokovno se izobražuje v Veliki Britaniji, na Warwick Business School.

error: Vsebina je zaščitena !!