Clip2go

Zgradite jasno identiteto in prodajte več

Doseganje prodajne in poslovne uspešnosti v zahtevnem in hitro spreminjajočem konkurenčnem okolju od podjetij zahteva oblikovanje jasne identitete na trgu, kdo smo in kakšno vrednost smo strankam sposobni zagotoviti ter kako to počnemo bolje od konkurence. Povedali bomo, na katera strateška vprašanja morajo podjetja danes podati jasne odgovore in kako voditi proces prodaje, da bodo stranke doživele in razumele našo veliko obljubo, kar jim bo dalo razlog, da se vedno znova odločijo za nas.

Kupi zdaj za samo 39,00€

Kaj se boste naučili?

Na katera strateška vprašanja mora odgovoriti vsako podjetje?

Kako oblikovati jasno identiteto in razlikovalno podobo na trgu (strategija diferenciacije)?

Kako opredeliti veliko obljubo in jo dosledno izpolnjevati? Kaj vse šteje?

Kako voditi proces prodaje, da bomo stranko pripeljali do nakupne odločitve in zadovoljstva?

Vsebina webinarja

V kakšnih pogojih poslujejo današnja podjetja in s katerimi pritiski se morajo uspešno soočati?

Ključna strateška vprašanja, ki terjajo jasne odgovore in pogumne odločitve: Kaj delamo, za koga delamo in kje tekmujemo?

Kaj je identiteta našega podjetja in kaj je vrednost, ki jo zagotavljamo našim strankam?

Ali lahko našim strankam damo veliko obljubo in kako dobro jo izpolnjujemo?

Zakaj bi stranka kupila ravno od nas, v čem smo boljši in drugačni? Oblikujmo svojo strategijo diferenciacije!

Ali imamo »brand« in koliko je v resnici vreden?

Prave odločitve niso dovolj. Kakšne trenutke resnice o našem podjetju doživi stranka, kaj vse vidi in vrednoti? Izboljšajmo ključne stične točke z našimi strankami (»touchointi«)!

Kako vodimo proces prodaje, ali sledimo nakupni logiki stranke?

Spoznajmo glavne faze prodajnega procesa, da bomo stranko pripeljali do nakupne odločitve in zadovoljstva

Komu je webinar namenjen

Direktorjem družb
Vodilnim kadrom v prodaji
Prodajnikom in prodajni režiji

Nečlani GZS: 69,00€ + DDV

Člani GZS: 39,00€ + DDV

Kupi zdaj za samo 39,00€

Ob nakupu, vam je posnetek na voljo 30 dni preko digitalnega dostopa.  

Mateja Milost

FIMAGO D.O.O., direktorica

Mateja Milost, direktorica svetovalnega podjetja Fimago in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, že 28 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 500 domačim in tujim podjetjem. Mateja je predavateljica na Poslovno-tehniški fakulteti, Univerze v Novi Gorici, kjer je nosilka predmetov Marketinške strategije in Ekonomika podjetja. Mateja je tudi znanstvena direktorica Slovenskega izobraževalnega konzorcija Slov.I.K., ki povezuje podjetja, univerze ter različne zasebne in javne ustanove v zamejskem in širšem čezmejnem prostoru. V številnih slovenskih podjetjih, bankah, zavarovalnicah in kompetenčnih centrih, vodi izobraževanja s področja trženja, vodenja in komuniciranja. Njena izobraževanja in svetovanja dosegajo odlične evalvacijske ocene. 

Kontakt: Petja Orehek Jerman / petja.orehek.jerman@gzs.si / 01 5898 480

© GZS 2022. Vse pravice pridržane.